Garance spokojenosti

lezim.jpg

  • KOUPÍŠ produkt.
  • OTESTUJEŠ v reálných podmínkách.
  • VYMĚNÍŠ, pokud nesplňuje Tvé očekávání. 

Jsme si jisti našimi službami a nabídkami, proto máš možnost si k vybraným produktům zakoupených v našem obchodě zvolit službu 100% záruku spokojenosti. To znamená, že pokud si během nákupu nejsi zcela jistý, zda technické parametry produktu splňují Tvé požadavky, můžeš po ověření v terénu a v reálných podmínkách vyměnit produkt za jiný.

Tvá spokojenost, náš úspěch

Záruka se vztahuje na turistické vybavení a oblečení u kterých tuto možnost nabízíme a je tedy prodávané pouze internetovým obchodem rejsende.cz

Podmínky „ZÁRUKY 100% SPOKOJNOSTI“ :

  1. Organizátorem „100% záruky spokojenosti“ je Martin Kaštan, vlastník internetového obchodu REJSENDEcz.
  2. Platí neomezeně.
  3. „Záruka 100% spokojenosti“ zahrnuje turistické vybavení a oblečení prodávané online obchodem rejsende.cz, například: stany, spací pytle, batohy, karimatky, vybavení pro kempování, oblečení a mnoho jiného...vše co není vyloučeno ze „záruky 100 spokojenosti“ 

Ze „ZÁRUKY 100% SPOKOJNOSTI“ jsou vyloučeny: 

  • spodní prádlo, ponožky
  • potravinářské výrobky, spotřební materiál (např. plyn, impregnace, repelenty, kosmetika, tkaničky, vložky), lahve a vaky na vodu.
  • předměty podléhající personalizaci, tj. produkty na zvláštní objednávku, úpravou na míru apod.
  • horolezecké vybavení (celá lezecká kategorie + předměty, které jsou osobní ochranou). 

Podmínky výměny:

  1. Výměnu lze provést do jednoho měsíce (30 dnů) od data nákupu a nesmí být nadměrně opotřebeno!
  2. Při výměně je nutné předložit fakturu.
  3. Pouze čistý produkt podléhá výměně a to bez jakéhokoli mechanického poškození způsobeného chybou uživatele. Poškozené, znehodnocené a znečištěné produkty není možné vrátit. Také není možné vrátit chemicky ošetřené nebo navoskované produkty.
  4. V rámci „100% záruky spokojenosti“ je možné produkt vyměnit pouze jednou za jiný, ze stejné skupiny produktů (např. stan za jiný stan, obuv za jinou obuv). Vyměněná položka musí mít stejnou cenu nebo musí být dražší než původně zakoupený produkt. Je povolena výměna za levnější produkt, ale v tomto případě je zákazník povinen zvolit jiné produkty tak, aby částka na faktuře odpovídala částce vynaložené na vyměněný produkt. V případě výběru dražšího produktu provede zákazník dodatečnou platbu na základě nové faktury.
  5. Náklady na vrácení zboží za účelem výměny nese zákazník, náklady na zaslání nového turistického vybavení hradí REJSENDEcz (obchodní podmínky).
  6. K vrácenému produktu by jsi měl připojit ručně psaný popis důvodu nedostatečné spokojenosti s produktem.

Závěrečná ustanovení:

  1. Konečný výklad těchto předpisů náleží organizátorovi.
  2. Pořadatel si vyhrazuje právo upravit nebo zrušit „100% záruku spokojenosti“.
  3. V jeho rámci je možné produkt vyměnit pouze jednou.

Prohlášení organizátora:

Pořadatel prohlašuje, že veškeré vybavení vrácené v rámci „100% záruky spokojenosti“ bude označeno jako použité, bazar nebo vyzkoušené a bude jej nadále i takto nabízet.

kontaktnew.png