Jak se orientovat a nakupovat v našem e-shopu

Uvedené ceny

  • I přes to, že se snažíme neustále ceny hlídat, jsme někdy nucení dodržovat cenovou politiku napříč internetem. Je spousty z nás co si z toho nic nedělají a pravidla porušují, my ale jdeme jinou cestou. Pokud jste však už na našem eshopu, jste na něm z nějakého důvodu. Ať už proto, že je vám jeho procházení sympatické, nebo proto, že s námi máte dobré zkušenosti. No a v tomto případě už můžeme s cenami pracovat...jste přece naši hosté a my se o vás chceme náležitě starat. 
    • V některých případech prosím omluvte pokud je cena "nesmyslná" jako příkladem může být stav v původní ceně 18tis korun se v OUTLETU najednou objeví za 899 Kč. Stává se to velmi zřídka, ale vše prostě uhlídat nelze a většinou jste to vy, zákazníci, kteří si takových omylů všimnou jako první, protože jdete po cenách, což je v pořádku. Skutečně však nejsme schopni vám v takovémto případě vyhovět a dopředu děkujeme za pochopení a možná i pozornost, že nás na to upozorňujete.
  • Nezávaznou registrací získáte 2% slevy na všechny nákupy. Sleva se vztahuje na všechny produkty včetně výprodejů, novinek a nabídek bazaru. Po registraci nemusíte mít strach, že vám budou chodit nechtěné e-maily nebo nabídky, od toho máme facebookové stránky, na kterých taky pracujeme a veškeré nabídky směřujeme právě tam. My Vám zašleme jednou za čas Kaštanův občasník.
  • Tím to však nekončí. Máte-li pocit, že i přes to je cena vysoká a konkurence má cenu za stejný výrobek nižší, budeme rádi za odkaz. Takže ano, ceny uvedené nemusí být konečné, nicméně tento krok ovlivníte pouze vy sami :)

Hledání produktů

  • nejrychlejší možnost je využití tzv. multifunkčního vyhledávání, kdy do určeného pole v hlavičce stránek zadáte co hledáte. Nemusí se jednat o přesný název produktů, ale např. chcete zobrazit všechny produkty kde se objevuje slovo GORE-TEX tak jednoduše napište toto spojení do okénka a zmáčkněte enter. Ihned se vám zobrazí všechny produkty, které toto spojení obsahují. Tyto produkty však není možné dále filtrovat.
  • další variantou pro hledání vašeho produktu je pomocí filtrace, která je u každé kategorie jiná s přihlédnutím na potřeby v dané kategorii. Jako příklad poslouží následující...pokud jste žena a hledáte batoh do města bez ohledu na tvar a velikost batohu batohu tak koukněte na hlavní kategorii "BATOHY" kde vyberte panenku a rozbalte políčko filtrace a vyberte batohy pro každodenní použití. Zobrazí se vám všechny batohy, které lze použít do města. 

Informace o produktu

  • Veškeré informace o produktech, včetně fotografií a parametrů čerpáme od dodavatelů a výrobců, ale i přes to se mohou objevit informace ne zcela přesné. Pokud máte zájem o detailnější informaci k danému produktu, využijte prosím buď záložku "dotaz na produkt" případně nás kontaktujte pomocí chatu, telefonu, sms a emailu. Odpovíme téměř okamžitě.

Nevyzvednutí zásilky

  • Jsme lidi jako vy, chybujeme a učíme se :) a víme, že stát se může cokoli, berte však na vědomí, že objednáním zboží z e-shopu REJSENDEcz uzavřete platnou kupní smlouvu. Jako kupující máte povinnost zaplatit kupní cenu a věc převzít. Tuto povinnost vám ukládá zákon, přesněji § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a! Od našeho e-shopu i od dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o předpokládaném datu doručení. Pokud se vám nehodí, není problém se dohodnout na jiném datu, případně změně místa dodání.
  • Přestože je to Vaše zákonná povinnost a zásilku jste si nevyzvedl/a, existují dvě možnosti:
    • O objednávku máte opravdu zájem: Zboží vám pošleme znovu. V takovém případě však budeme požadovat, abyste za zboží zaplatil/a předem. Cenu objednávky navíc navýšíme o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
    • O objednávku zájem nemáte: To, že jste objednané zboží nepřevzal/a, neznamená, že se objednávka automaticky stává stornovanou, případně že jste odstoupil/a od kupní smlouvy. Znamená to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník. V momentě, kdy jste odeslal/a objednávku a náš e-shop ji potvrdil vznikla kupní smlouva. Pokud tedy do doby expedice nepožádáte o změnu či stornování, kupní smlouva je stále platná. Podle litery zákona má pak náš e-shop právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího. Kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu. Pokud tedy nezaplatíte kompenzaci je možné věc z naší strany řešit soudní cestou.
    • Na existenci zákona upozorňuje také dTest. „Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“ Žádáme vás proto, ať zodpovědně dostojíte závazkům a zboží si vyzvednete.

Vrácení zboží 

  • I toto se může stát, ale snažíme se tomu předcházet. Pokud přece jen budete mít potřebu zboží vrátit, protože se Vám nelíbí, nebo protože jste si jej chtěli jen vyzkoušet, je nutné aby zboží bylo nepoužité a v původním obalu.
    • Před samotným vrácením je nutné nás jakoukoli formou kontaktovat. Upozorňujeme, že bez předchozího upozornění nemusí dojít k převzetí zaslaného balíku a ten se Vám může vrátit zpět. 
    • Zboží je nutné zaslat na výdejní místo a to na adresu: Martin Kaštan, Královka 114, Šluknov - Královka, 40747 Doporučujeme zasílat za pomocí přepravních služeb PPL, DPD, Geis, nebo po dohodě i Zásilkovnou. 
    • Po obdržení a zejména kontrole zboží Vám zašleme na Vámi uvedený účet částku za vrácené zboží v plné výši uhrazené při zakoupení. V tomto případě nevracíme poštovné.
  • Pokud se Vám produkt líbí a jste s ním spokojeni, ale bohužel Vám nesedí velikost, nebo se vyskytla jiná záležitost, nabízíme Vám na požádání vratkový kód pro Zásilkovnu pro bezplatné odeslání, stačí pouze na jakékoli pobočce sdělit vratkový kód. Po obdržení vráceného zboží Vám obratem zašleme jinou předem odsouhlasenou velikost.
  • Chcete-li vrácení zboží předejít, raději se s námi spojte a věřte, že vždy existuje řešení, kterým se předejte vrácení zboží :)
  • Před reklamací zboží nás prosím vždy kontaktujte, a společně pak zahájíme reklamační řízení. Před každou reklamací doporučujeme abyste se registrovali, kde krom uvítacího bonusu najdete kompletní informace o reklamovaném zboží.

Chci vrátit produkt

 

Možnosti dopravy a platby

Zásilkovna

Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 1 600 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle. Zasíláme i do zahraničí.

Other country? No problem! Contact us by mail: info@rejsende­.cz

  • Snadné sledování zásilky
  • Dodání do dvou tří na více než 2 400 poboček v ČR
  • Vyzvednutí zboží kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla
  • Možnost rozbalení zásilky při převzetí
  • Uschování objednávky na pobočce až po dobu 21 dní  

Sledování zásilky

  • Sledování zásilky na webu nebo telefonech s Androidem i iOS
  • Zaslání e-mailu s trasovacím číslem ihned po předání zboží dopravci
  • Prodloužení úschovy, správa zásilky i heslo pro vyzvednutí – vše v aplikaci

Jak funguje Zásilkovna

Zásilkovna představuje moderní a zákaznicky velmi pohodlný způsob dopravy objednaného zboží. Ten je založen na široké síti výdejních míst. Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, jsou jimi zpravidla lokální provozovny nejrůznějších druhů, výdejní místo proto můžete najít na své nejbližší čerpací stanici, v samoobsluze, papírnictví, čistírně oděvů, restauraci, kopírovacím centru nebo třeba parfumerii.

Díky tomuto systému disponuje Zásilkovna více než 2 400 výdejními místy na území České republiky, a to jak v městských, tak ve venkovských oblastech, kam doručuje rychle a bez front. Navíc poskytuje moderní službu sledování zásilek, vždy tedy víte, kde se váš balíček nachází a kdy doputuje až k vám.

Zásilkovna se snaží být lepší alternativou tradičních zásilkových služeb, s nimiž bojuje hlavně pohodlím při doručování. Na zazvonění dopravce nemusíte čekat doma, balíček si objednáte k nejbližšímu partnerovi Zásilkovny, u kterého na vás počká 7 dní. Nemůžete-li si ho v této lhůtě vyzvednout, v mobilní aplikaci či na webu máte možnost úschovu zdarma prodloužit až na tři týdny.

Nejvýhodnější doručení pro ČR a SR

Zvolili jsme si dopravce PPL, ale i zde spolupracujeme se zásilkovnou a její službou packeta.com, protože si myslíme, že právě zásilkovna zná potřeby daného kraje nejlépe. Rozdíl je v tom, že zásilku dostanete na vámi zvolenou adresu.

Other country? No problem! Contact us by mail: info@rejsende­.cz

  • Oblast doručení: celá ČR a nově i EU
  • Dny doručení: pondělí - pátek*
  • Doba doručení: obvykle do tří dnů (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky) platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne** a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem
  • Časové rozmezí doručení: 8:00 - 20:00
  • Po potvrzení odeslání objednávky budete informování o tom, který dopravce byl pro doručení vybrán. Předáme mu Vaše kontaktní údaje a termín doručení si s Vámi již upřesní v den doručení.
  • Nabízíme i doručení zdarma na vybrané produkty nebo objednávky vyšší 1 000 Kč

*mimo svátky   **objednávky přijaté o svátcích a o víkendech jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující den

Typ služby Cena včetně DPH
dopravné na výdejní místo 79,-*
dopravné na adresu 99,-**
doběrečné na výdejním místě 71,-
doběrečné při dodání na adresu 59,-

*V případě objednávky nad 3000 Kč není doprava účtována. **V případě objednávky nad 5000 Kč není doprava účtovaná

Přehled možností platby

Existuje mnoho variant, jak u nás zaplatit za nákup. Vyberte si tu, která Vám vyhovuje nejvíce.

    • Dobírka - Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.
    • Kartou online - Plaťte kartou, která má povolené platby na internetu. Přenos je šifrovaný a bezpečný. Pro platbu online musí být karta vydaná v EU.
    • Přes online bankovnictví - Platba přes online platební bránu je vždy vyřízena téměř okamžitě. Přenos je šifrovaný a bezpečný.
    • Platba předem - Po dokončení objednávky jsou produkty rezervovány a bude Vám následně zaslán email s potřebnými informacemi k platbě včetně variabilního symbolu, který je nutné při platě uvést. Při platbě převodem je potřeba počítat s delším časem připsání platby na náš účet (zpravidla 1-3 pracovní dny), proto doporučujeme spíše využít platbu online. V momentě připsání platby začínáme objednávku odesílat. Informace o stavu Vaší objednávky budete mít k dispozici po přihlášení do svého účtu a také Vás budeme informovat na Vaši mailovou adresu.