Teplo, pohodlí a praktičnost, která vás nikdy nenechá na holičkách. Ať jste venku v přírodě, nebo jen procházíte městem, tahle mikina High Point Skywoll sedmé generace se stane vaší nejoblíbenější do chladného počasí.
Parametry a podrobný popisJsou věci, které prostě chcete mít po ruce, když začne být venku chladněji. Tahle mikina mezi ně patří. Ne proto, že vypadá dobře (to je jen bonus), ale protože je praktická a spolehlivá. Máte ji na sobě a prostě cítíte, že je to správná volba – ať už se touláte po horách, nebo jen potřebujete rychle přeběhnout městem za každodenními povinnostmi. Jedním z jejích největších kouzel svetru High Point Skywool 7.0 je kombinace materiálů. Vnitřní polyesterová vrstva odvádí vlhkost, což oceníte, když se začnete trochu zahřívat. A na povrchu vlna – nejen pro přirozený vzhled, ale i pro tu schopnost dýchat a odvádět přebytečné páry. Výsledek? Teplo tam, kde má být, a suchý komfort i po náročnějším dni. A kapsy! Kdo je má rád, bude nadšený. Dvě spodní na ruce, když je třeba se trochu ohřát, a praktická kapsa na hrudi pro drobnosti, které chcete mít po ruce. A ty nové barvy? Tak akorát nápadné, aby vás bavilo je nosit pořád dokola.
Pro koho: Muže
Aktivita: Turistika, Volný čas
Složení materiálu: 48% Polyester, 37% vlna, 15% Polyamid
Materiál: Tecnowool®
Hmotnost mikiny: 560 g (velikost L)
Katalogové číslo: RMS21104-7
Záruka: 2 roky
Česká firma High Point je zde již více než 30 let, vlastně od chvíle, kdy ušila první nedostatkový kousek pro horaly. Sídlí v Sušici, přímo u vstupu do šumavského národního parku. Všechny jejich produkty jsou s láskou vymýšleny a šity přímo v jejich dílně, nedaleko sušického náměstí. Jejich primárním cílem je prezentovat produkty, které mají skutečný smysl, poskytují nezbytnou podporu v horách a na které se můžete spolehnout za všech podmínek. Každý detail jejich produktů je promyšlený do nejmenšího detailu, a používají materiály, které nejen splní, ale i předčí vaše očekávání, umožňující vám dosahovat maximálních výkonů.
Jsou horalé a dokonale chápou potřeby outdoorového vybavení během jejich vlastních dobrodružství. Aby mohli garantovat špičkovou kvalitu, spolupracují s významnými osobnostmi horolezeckého světa. Jejich produkty jsou testovány a využívány těmi nejlepšími - od nejúspěšnějšího českého horolezce Radka Jaroše po profesionály z řad záchranářů, horské služby, horských vůdců a cestovatelů.
Tak co, kolikrát jste se v jejich příběhu našli?
Vyrazte do hor s High Point, protože jsou s vámi!
High Point je na současném trhu zavedenou značkou, která je synonymem pro outdoorové, sportovní a volnočasové oblečení prvotřídní kvality. Vzhledem k výrobní tradici rodiny Schwarzkopf je pro nás současná činnost společnosti ve všech směrech zavazující. Výrobní sortiment se od původní produkce liší, filozofie předků však zůstává. Sloužíme kvalitou a vysokou technickou náročností našich výrobků.
Výrobky High Point jsou nepostradatelnou součástí vybavení horolezců, sportovců, ale i běžných turistů, kteří žádají vysokou kvalitu. Základní sortiment, na který se značka High Point v současnosti zaměřuje, je membránové a péřové expediční oblečení. Naše vysokohorské komplety jsou nejzastupovanější značkou českých expedic. Ty nejvyšší vrcholy světa spatřila značka High Point téměř stokrát. Kromě vysoce technicky náročných výrobků přinášíme na trh i kompletní sortiment sportovního oblečení a doplňků.
Záměrem naší společnosti je usilovat o své stávající kvalitní postavení na trhu v ČR i v zahraničí. Za pomoci našich zkušeností a erudovanosti chceme i nadále poskytovat jen ty nejlepší výrobky a služby s přidanou hodnotou, vyrobené u nás v ČR.
V 30. letech 19. století byla na území Šumavy a tedy i v Sušici silně rozvinuta kožedělná výroba, která měla značný vliv na rozvoj města. Koželuhové tehdy měli svůj vlastní cech se všemi atributy, které k němu náležely - korouhví, pečetí a cechovní pokladnou. Nejvýznamnější ze zavedených podniků té doby byla firma Schwarzkopfova, jejímž zakladatelem byl Abraham Schwarzkopf.
Vnuk Morice a zakladatel novodobé historie Zikmund Schwarzkopf v té době žije se svou rodinou mimo Sušici nedaleko Plzně. Pracuje v keramických závodech a později svůj nesouhlas s režimem ventiluje tvrdou prací v lese a v přírodě, kterou miluje. Věnuje se lezení, turistice a podobně jako většina Čechů si svůj první spacák, větrovku nebo kalhoty se svou ženou šijí z tehdy dostupného „šusťáku“ v kuchyni panelákového bytu. Oproti jiným domácím výrobcům v totalitním režimu má tahle undergroundová výroba oblečení a doplňků jednu zvláštnost. Dědictví výrobních zkušeností, základní technické vzdělání a hluboce zakotvené výrobní uvažování umožňují tvořit zcela profesionálně i v těchto primitivních podmínkách. Možná právě tyto předrevoluční okamžiky dávají vzniknout myšlence, která ihned po revoluci dostává reálný rozměr.
Jak chráníme vaše soukromí?
Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžeš vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžeš kdykoliv odvolat.
Přečtěte si naše zásady o zpracování osobních údajů
Tyto cookies jsou nezbytně nutné pro správnou funkci webu - zajišťují správné zobrazení, odesílání formulářů, vkládání zboží do košíku a podobně. Technické cookies není možné vypnout.
Statistické soubory cookie nám pomáhají pochopit, jak interaguješ s webovými stránkami, a to prostřednictvím anonymního shromažďování a vykazování informací.
Díky preferenčním cookies ti můžeme přizpůsobit obsah našich stránek a zobrazovat produkty, o které jsi projevil(a) zájem. Procházení webu ti ulehčíme tím, že si budeme pamatovat tvé předvolby - např. obsah košíku, přihlášení nebo jazykové předvolby. Používání webu bude pro tebe pak snazší a pohodlnější.
Marketingové cookies využívají naši partneři k zobrazování relevantní reklamy na základě tvých preferencí. Takto personalisovaný obsah se může zobrazovat na webech třetích stran, které využívají naši partneři k zobrazování reklamních sdělení. Pokud nedáš souhlas s použitím marketingových cookies, objem reklamy zůstane stejný, ale bude se ti zobrazovat nezajímavý obsah, který bude ještě otravnější, než je tomu doposud.