Kvalitní termoska z nerezové oceli a vodotěsným uzávěrem. Šroubovací víčko lze využít jako hrnek, pojistka uzávěru se odemyká vysunutím do boku a ovládá se dobře i v rukavicích.
Parametry a podrobný popisKvalitní termoska z nerezové oceli a vodotěsným uzávěrem. Šroubovací víčko lze využít jako hrnek, pojistka uzávěru se odemyká vysunutím do boku, ovládá se dobře i v rukavicích. Vnější protiskluzový povrch termosky zjednodušuje manipulaci a snižuje riziko vyklouznutí termosky z ruky. Termoska udrží nápoj horký až 16 hodin. Hodnota vychází z laboratorního testování, kdy nápoj v termosce o teplotě 95 °C a venkovní teplotě vzduchu 5 °C měl po 16 hodinách teplotu 50 °C!
Objem: 0,35 l
Hmotnost produktu: 360 g
Rozměry: 19x7,4 cm
Pro koho: Muže, Ženy
Materiál: Nerezová ocel 18/8
Katalogové číslo: RMS04134-3
Záruka: 2 roky
Všechno to začalo díky vynálezu, jako v nejpohádkovějším italském příběhu. Před sto padesáti lety vyvinul Cesare Ferrino ve svém domě na čísle 107 ve městě Nizza v Turíně vzorec, díky kterému lze plátna a tkaniny učinit vodotěsnými.
Myšlenka, která by znamenala revoluci v outdoorovém světě, ale pojďme na to od začátku. V Itálii na konci 19. století nebyly hory zábavou pro každého, byly hřištěm pro pár lidí. Pro šlechtice a dobrodruhy s možností strávit dlouhou dobu mimo práce každodenního života, rozhodně malý trh a bezprostřední zájem o změnu jejich výrobních návyků. Prvními zákazníky společnosti Ferrino byly tedy jiné subjekty, například Fiat nebo italská armáda. První z nich používal vodotěsná plátna k výrobě kapot automobilů, zatímco druhý pokrýval a opravoval vojenská vozidla. Průzkumníci dorazili o několik let později, na konci století. Byla to slavná jména jako slavný vévoda z Abruzzi.
Jejich průzkumy na odlehlých místech planety dnes patří do historie, vyprávějí o romantické době objevování obrovských bílých oblastí Země. Neznámého dobrodružství, které již neexistuje. Pro tyto zážitky potřebovali nový typ stanu, přístřešek, který byl vodotěsný, odolný a snadno přenosný a kdo, pokud ne Cesare Ferrino, by je mohl potěšit?
Abruzzi byl první, kdo dostal stany Ferrino do extrému, otestoval je v nepřípustných podmínkách a nesmazatelně tak označil, jaké je podnikatelské směřování společnosti. V krátké době Cesare Ferrino přeměnil svou společnost rozšířením kompetenčního sektoru na výrobu nepromokavých stanů pro outdoorové použití. Cílem bylo zajistit, aby byly odolné, lehké a snadno přepravitelné, tedy vhodné pro soběstačná dobrodružství, na místech, kde bylo nutné se často pohybovat a nosit veškerý materiál na ramenou. Tak se zrodily různé modely, například stan Alpina, odolný proti silnému větru, nebo Sangone, který byl zase malý a levný.
V létě šedesátých let opouštěly nejen karavany velká města na severu při hledání čerstvého vzduchu a nedotčeného prostředí, bylo to období letních dovolených, které vyprazdňovaly městská centra, aby zaplnily hory a pobřežní oblasti. Naprostá většina z nich měli mezi zavazadly stan značky Ferrino, nebo alespoň nějaký kempingový doplněk od turínské společnosti. To byla jedna z prvních skutečných revolucí značky spolu s velkými himálajskými výstupy 70. a 80. let.
Ferrino se nyní stalo přední společností v outdoorovém sektoru, je známé a mnoho lidí ji používá, dokonce i mezi himálajskými horolezci. Z tohoto důvodu se na konci sedmdesátých let mladý Reinhold Messner rozhodne kontaktovat Ferrino a požádat o stan na míru. Chlapec pronásleduje sen být prvním mužem, který vylezl na všech 14 hor, které se zvedají nad osm tisíc metrů, a potřebuje k tomu produkty určené speciálně pro jeho potřeby, včetně pevných, lehkých a odolných stanů, které odolají extrémním atmosférickým podmínkám, ve kterých je vzduch extrémně řídký. Když se obrátí na Ferrino, činí tak s jasnými nápady: potřebuje geodetický stan ve tvaru kopule, aby odolal silnému větru Himalájí. A Ferrino ho uspokojuje a navíc začíná chápat potenciál tohoto sektoru, chápe, jak moc může propojení s postavami, jako je Messner, pomoci při studiu nových řešení. Tak začala velmi plodná spolupráce s horolezci a průzkumníky, která pokračuje dodnes. Alpinisté jsou rádi, že mohou s firmou spolupracovat, že mohou dát ruku na to, jaké produkty budou čelit jejich výzvám a totéž platí pro Ferrino, které tak může čerpat inspiraci pro nové projekty.
Když v říjnu 1986 Reinhold Messner dokončil svůj sen a pokořil čtrnáct osmitisícovývh vrcholků, Ferrino je s ním přesně tak, jako je tomu se Silvio Mondinelli v roce 2004, kdy se horolezec z Brescie stal druhým Italem, který vylezl všech osmi tisícovky bez přídavného kyslíku. Ferrino bylo vždy hrdým protagonistou těchto cílů a je jím i dnes a nabízí své zkušenosti a odborné znalosti například Polákům zapojeným do obtížné výzvy na zimní výstup K2, poslednímu velkém činu klasických Himalájí, stejně jako baskickému horolezci Alexovi Txikonovi, který poté, co poprvé dosáhl (společně se Simone Moro a Ali Sadpara) v zimě na vrchol Nanga Parbat, pokračuje v hledání záznamů v nejchladnější a nejtěžší sezóně. Ferrino je rodinou pro všechny tyto lidi (a bývalé lidi), kteří se každý den snaží zpochybnit sen o slávě, osobním úspěchu nebo jednoduše řečeno, že nemožné neexistuje. Ferrino nabízí mnoho bezpečných přístřešků, teplých kolébek života v bouři, která zuří. Možná je to skutečný charakter společnosti Ferrino, značky, která tuto společnost jednoznačně identifikuje již 150 let. Ferrino je rodina. To lze pozorovat také ve výrobním řetězci, závazku vloženého do procesu vývoje nových produktů: od nápadu přes testy v terénu až po marketing je každá fáze pečlivě sledována. Stejný, jaký každý den provádějí opravy, které společnost provádí pro zákazníky, kteří mají rádi batohy, stany, spací pytle, se kterými se věnují svým malým osobním dobrodružstvím. Cíle, ve kterých je Ferrino hrdé na to, že je tam kde je, stejně jako je hrdá na to, že je po boku mužů a žen, kteří tráví každý den pro ostatní. Ve skutečnosti již padesát let nabízí podporu humanitárním misím obyvatelům zasaženým válkami nebo přírodními katastrofami prostřednictvím řady produktů určených pro první pomoc.
Flexibilita, inovace a nepřetržitý výzkum jsou tři charakteristiky turínské společnosti, která letos dosáha století a půl zkušeností, které se každý den dostávají na stůl v koncepci produktu budoucnosti, aniž by zapomněly na vztah se spotřebitelem. Z tohoto důvodu společnost Ferrino za posledních 26 let organizuje stanové tábory ve vysokých nadmořských výškách, kde může testovat špičkové produkty řady Highlab, které obsahují vybavení navržené tak, aby vydrželo extrémní podmínky. Názor horolezců, turistů, ale také cestovalů a vlastně nás všech se počítá. Počítá se to proto, že díky nim se malý obchod Cesare Ferrina v průběhu času transformoval a stal se zárukou kvality outdooru a spolehlivosti.