Vše o nákupu

Informace pro zákazníky

1. Možnosti a ceny doručení

Doručení na vaší adresu

  • Cena:
    • 99 Kč pro objednávky do 5 000 Kč
    • zdarma pro objednávky od 5 000 Kč
  • Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou, cena 59 Kč
  • Rychlost dodání - následující pracovní den po odeslání
  • Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

Doručení na vaší adresu - Slovensko, Polsko, Německo

  • Cena:
    • 241 Kč pro objednávky do 6 000 Kč
    • zdarma pro objednávky od 6 000 Kč
  • Možnost platby na dobírku - není možná
  • Rychlost dodání - třetí pracovní den po odeslání
  • Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

Výdejní místa v ČR

  • Cena
    • 79 Kč pro objednávky do 3 000 Kč
    • zdarma pro objednávky od 3 000 Kč
  • Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 69 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - většinou následující pracovní den po odeslání
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní), před Vánoci 5 dní (prodloužení na 6 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

Zásilkovna na Slovensko

  • Jednotná cena 139 Kč
  • Možnost platby na dobírku - není možná
  • Rychlost dodání na pobočku - obvykle třetí pracovní den po odeslání
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

Nevyzvednutí zásilky

Jsme lidi jako vy a víme, že stát se může cokoli, berte však na vědomí, že objednáním zboží z e-shopu REJSENDEcz uzavřete platnou kupní smlouvu. Jako kupující máte povinnost zaplatit kupní cenu a věc převzít. Tuto povinnost vám ukládá zákon, přesněji § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. 

Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a existují dvě možnosti:

  • O objednávku máte opravdu zájem: Zboží vám pošleme znovu. V takovém případě však budeme požadovat, abyste za zboží zaplatil/a předem. Cenu objednávky navíc navýšíme o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
  • O objednávku zájem nemáte: To, že jste objednané zboží nepřevzal/a, neznamená, že se objednávka automaticky stává stornovanou, případně že jste odstoupil/a od kupní smlouvy. Znamená to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník. V momentě, kdy jste odeslal/a objednávku a náš e-shop ji potvrdil vznikla kupní smlouva. Pokud tedy do doby expedice nepožádáte o změnu či stornování, kupní smlouva je stále platná. Podle litery zákona má pak náš e-shop právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího. Kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu. Pokud tedy nezaplatíte kompenzaci je možné věc z naší strany řešit soudní cestou.
  • Na existenci zákona upozorňuje také dTest. „Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“ Žádáme vás proto, ať zodpovědně dostojíte závazkům a zboží si vyzvednete.

2. Platební možnosti

Platební kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • Můžete využít expresního převodu pomocí tzv. platební brány, kde je platba připsaná okamžitě.
  • U klasického bankovního převodu trvá ověření obvykle 1 pracovní den.

Platba při převzetí v ČR

  • Doručení na adresu - v hotovosti i kartou - poplatek 59 Kč.
  • Zásilkovna - v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst) - poplatek 69 Kč.

Platby ze Slovenska

  • V současné době je možné objednávky na Slovensko platit pouze on-line platební kartou, okamžitou platbou, nebo platbou předem. Je to z důvodu komplikovanějšího párování plateb v Eurech. Pracujeme na tom.

Naším partnerem pro transakce je ThePay.cz s.r.o.

3. Vrácení zboží ve 30-denní lhůtě

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). My jsme tuto dobu u vybraných produktu prodloužili speciální službou až na 30 dnů, protože za produkty, které nabízíme dáme ruku do ohně. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká, avšak službu 100% garanci spokojenosti i přes to využít můžete.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte fakturu.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, ale uděláte nám tím radost a ulehčíte práci :-)
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Martin Kaštan, Královka 114, Šluknov - Královka, 407 47.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

4. Záruka

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

5. Reklamace

  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na martin@rejsende.cz nebo telefonicky na 603 968 030.
  • Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Martin Kaštan, Královka 114, Šluknov - Královka, 407 47
  • Přiložte doklad o koupi (fakturu).

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě, zpravidla však mnohem dříve
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 603 968 030.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.